تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9542
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG9542

تعداد گوشی: 2 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9542

تلفن Panasonic KX-TG9542 محصول جدید شرکت پاناسونیک یک تلفن بی سیم  منشی دار بی نظیر است که با سیستم اتصال گوشی همراه از طریق بلوتوث یکی از جدیدترین تلفن های ساخته شده توسط شرکت پاناسونیک ژاپن میباشد که برای استفاده از دو خط تلفن ثابت طراحی شده است. قیمت و خرید تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9542 با توجه به اینکه از حافظه قابل توجهی نسبت به محصولات قبلی این شرکت بهره مند است از لحاظ قیمت مناسب می باشد. حافظه این تلفن برای ذخیره شماره در دفترچه تلفن تا 3000 شماره مخاطب با 16 حرف برای اسم و 24 رقم برای شماره است. همچنین از حافظه ضبط پیام برای منشی تلفنی این مدل تلفن TG9542 تا یک ساعت برای هر دو خط تلفن برخوردار است که این حافظه حدوداً دو برابر مدهای مشابه قبلی که حسن قابل توجهی برای مشتریان شرکت پاناسونیک میباشد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9542

در ادامه معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9542 باید گفت که سیستم اتصال گوشی همراه Link-to-Cell در این مدل تلفن اتصال 4 گوشی همراه توسط بلوتوث Bluetooth را با تلفن امکان پذیر میکند. این سیستم امکان برقراری تماس و پاسخگویی تماس های گوشی همراه به وسیله گوشی بیسیم تلفن فراهم میسازد به همین جهت برای کاربرانی که دارای چندین خط موبایل هستند، استفاده از این تلفن Panasonic KX-TG9542 کار کردن با مجموع 6 خط تلفن را سهل و آسان مینماید. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasoic KX-TG9581، تلفن بی  سیم پاناسونیک Panasonic KX-TS208W، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9541 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic Kx-TG9382  اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9542

گوشی تلفن بی سیم Panasonic KX-TG9542قابلیت پخش پیام خوش آمد گویی برای منشی تلفنی هر خط به صورت جداگانه دارد که وجه تمایز سیستم منشی تلفنی این مدل نسبت به مدل های مشابه میباشد. این تلفن برای استفاده در محل کار، دفاتر کوچک و همچنین مناسب برای استفاده در منزل برای کاربرانی که اغلب تماسهای کاری خود را در منزل انجام می دهند توصیه می شود. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9542 از سری تلفن های دارای مصرف بهینه انرژی میباشد که این قابلیت توسط دکمه ECO تعبیه شده بر روی گوشی فعال میشود. امکان اضافه کردن 5 دستگاه گوشی بیسیم دیگر از مدل KX-TGa950، همچنین تا 4 تگ کلید یاب میتواند به یک سیستم تلفن داخلی کامل با 7 کاربر تبدیل گردد که در صورت تمایل به افزودن این متعلقات به راحتی در دسترس قرار دارد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9542

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9542 باید بگوییم که سیستم Caller-ID این تلفن میتواند تا 50 شماره آخر تماسهای دریافتی را در خود ذخیره کند و برای تماس مجدد قابل دسترس نگه دارد. برای تکرار تماس قابلیت ذخیره 10 شماره تماس گرفته شده آخر در حافظه ذخیره میشود. جهت رد تماس های مزاحم شما میتوانید تا 250 شماره تلفن را در حافظه تلفن ذخیره کرده و دستگاه بدون به صدا درآوردن صدای زنگ به صورت خودکار تماس مزاحم را مسدود میکند. قابلیت ایجاد کنفرانس سه طرفه بین سه خط و  قابلیت جوابگویی توسط همه کلیدها Any Key Answer از امکانات قابل ذکر این محصول میباشد.     

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9542

از دیگر قابلیت های گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9542 میتوان به Night Mode یا همان حالت شب جهت بیصدا کردن گوشی برای مواقع استراحت، قابلیت توسعه دهندگی محدوده پوشش دهی گوشی بیسیم، تقویت کننده محدوده برقراری ارتباط گوشی بیسیم با پایه، کاهنده صدای نویز و سر و صدای مزاحم اطراف تماس گیرنده، سیستم اکولایزر صدای بم و زیر که با کیفیت بسیار بالا صدایی شفاف را به گوش کاربر میرساند اشاره نمود. پشتیبانی انرژی برق توسط باتری های قابل شارژ نصب شده روی گوشی بیسیم که امکان ادامه مکالمه در زمان قطع برق را نیز فراهم مینماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیمPanasonic KX-TG9542می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم TG9542, تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9542 ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی